dilluns, 13 d’octubre del 2008

Oh benvinguts, passeu, passeu!

Com deia la cançó, "de les tristors en farem fum"! I veureu, he decidit començar a escriure per a repartir alegria a tort i a dret, perque tots som capaços de canviar el nostre estat d'ànim. És tan sols cosa de voluntat; sí, sí! Com ho llegiu... a tots aquells de nosaltres que de cop i volta ens trovem que estem malhumorats, per qualsevol motiu, grisos i sense ganes de fer res... doncs la culpa és tan sols nostra. Hem de trobar la manera de fer "clic" en el nostre caparró i esboirar tots aquests mals pensaments. Teniu raó, no és gens fàcil, però si aconseguiu arribar a aquest estat d'harmonia mental veureu com tot us va molt millor.
Jo ho he aconseguit i estic tant contenta que per això he inaugurat aquest blog, aquesta espurna xiroia que sóc jo vol compartir la seva felicitat amb tothom! ^_^

Com diem a la meva colla de diables,
Au, salut i espurnes, companys! :)

6 comentaris:

Master Pei ha dit...

Primis!!! Jejeje... Y bienvenida a estos lares cibernéticos del marujeo virtual.

A ver qué nos cuentas y qué nos dices, y a ver de cuánto me entero ;)

Petons!

Nona ha dit...

Tranquilo, esto está pensado para ser un blog multilingüe, como yo ;)

Así que espero que como buen amante de las lenguas te pases a menudo y compartas mis desvaríos jejeje ¡nos lo pasaremos genial!

Besotes!

Héctor ha dit...

Qué pasa, guapa : ). Esto... yo tengo una pequeña sugerencia/petición egoísta para el blog... ¿podrías traducir todos los posts al castellano? xD. El catalán más o menos, MÁS O MENOS, se entiende,si uno se esfuerza un poco... pero ya sabes que yo tengo la agilidad mental de una lechuga, así que si me echas un cable, mejor que mejor. Gracias xD.

Ah, y pásate por mi blog también :).

Nona ha dit...

Pues Héctor hijo, que no me lees los comentarios xD como le decía al bueno del Pei, estad tranquilos que este va a ser un blog multilingüe. Así que espérate entradas en catalán, castellano, inglés o incluso japonés -ya pondré subtítulos xD-.

Au! a passar-ho bé!! ^_^

Anònim ha dit...

Tia!

Mola catxo la foto que has fet i que tens al messenger, encara estic pillat pensant que no es un dibuix...

VULL L'AMPLIACIO!!! M'HO VAS PROMETRE!!!!

MIRA QUE SI NO EM POSO L'ANELL REGENT I MONTU UN ALTRE PITOTE...

Anònim ha dit...

Si la Mario té blog!!! Agregada a favorits!!! Espero que tu tb et passis pel meu, eh? http://www.berengueras.net/blog. Salut!!!